Hieronder vindt u de meest gestelde vragen. Mocht het antwoord op uw vraag hier niet tussen staan, neem dan contact met ons op via 0597 - 700 270 of via info@indeklinker.nl

Hieronder staan de meest gestelde vragen. Mocht het antwoord op je vraag hier niet tussen staan, neem dan contact met ons op via 0597 - 700 270 of via info@indeklinker.nl.

Hoe kan ik kaarten bestellen of kopen?

Tickets zijn verkrijgbaar via onze website, telefonisch via onze theaterkassa of aan de kassa in De Klinker. Via de website bestel je 24/7 kaarten. Onze kassa is van dinsdag tot en met vrijdag tussen 13.00 en 17.00 geopend. Voorafgaand aan een voorstelling zijn we 1 uur van tevoren geopend. Ook dan is het mogelijk om kaarten te bestellen. Verder is de kassa voorafgaand aan een film 30 minuten van tevoren geopend.

Wat moet ik doen als ik verhinder ben?

Bij verhindering kun je tot 48 uur voor de betreffende voorstelling je kaarten laten omboeken naar een andere voorstelling. Voor het omboeken rekenen we € 2,50 administratiekosten per kaart. Er wordt geen geld teruggegeven. 

De voorstellig waar ik naar toe wil, is uitverkocht. Wat nu?

Geen kaarten kunnen bemachtigen voor de voorstelling waar je graag naartoe wilt? Meld je dan aan voor de wachtlijst. Dit kan via een link op de website bij de betreffende voorstelling. 

Ik ben mijn kaarten kwijtgeraakt. Wat moet ik doen?

Als je een persoonlijk account hebt, log dan in op onze website om ze daar terug te vinden. Je kunt ook een e-mail sturen naar kassa@indeklinker.nl of telefonisch contact opnemen met de kassa. We zorgen er dan voor dat je nieuwe kaarten krijgt.

Kan ik in de buurt van De Klinker parkeren?

Dat kan zeker! We beschikken over veel gratis parkeergelegenheid direct naast De Klinker. Rondom De Klinker zijn voldoende parkeerplekken voor invaliden. 

Kan ik mijn Podium Cadeaukaart inleveren in De Klinker?

Dat kan. Met de Podium Cadeaukaart betaal je aan de kassa of op de website. In het betaalproces wordt gevraagd welke betaalmethode de voorkeur heeft. Ben je op zoek naar een leuk cadeau, dan kunt u de kaart ook bij ons aanschaffen.

Kan ik mijn VVV bon inleveren in De Klinker?

Sinds januari 2020 zijn we geen VVV kantoor meer maar een TIP (Toeristisch informatie punt). Dit houdt in dat we geen VVV bonnen meer uitgeven of aannemen. 

Is de garderobe verplicht?

Ja, het is vanwege veiligheidsredenen niet toegestaan om je jas mee te nemen de zaal in. Je kunt je jas afgeven bij de bewaakte garderobe (€ 1,-) of gratis ophangen in de onbewaakte garderobe. 

Hoe kan ik Medeklinker worden en wat houdt dit in?

Medeklinkers zijn vrienden van Theater De Klinker. Zij maken gebruik van een aantal mooie voordelen. Je wordt medeklinker door het product 'Medeklinker' te bestellen via onze website of door een e-mail te sturen naar kassa@indeklinker.nl. De kosten voor een abonnement zijn € 17,50 per huishouden. Op deze pagina vertellen we er alles over.

Moet ik een kaart voor mijn kind kopen?

Kinderen tot 1 jaar mogen gratis mee naar een voorstelling. Voor kinderen vanaf 1 jaar dien je een kaart te kopen. Een van onze medewerkers kan bij het binnengaan van de zaal vragen om deze te laten zien.

Hebben jullie stoelverhogers voor kinderen?

Jazeker! Heb je kinderen die het toneel niet goed kunnen zien, dan kun je een stoelverhoger pakken bij het binnengaan van de zaal of aan een van onze gastdames of -heren vragen of zij een voor je willen pakken.

Kan ik een seizoenbrochure aanvragen?

De seizoenbrochure van Cultuurhuis De Klinker kom elk jaar begin mei uit en wordt verspreid onder onze bezoekers. Wil je de eerstvolgende brochure per post ontvangen? Stuur dan een e-mail naar info@indeklinker.nl.

Hoe meld ik me aan/af voor de nieuwsbrief?

We versturen regelmatig een nieuwsbrief per e-mail. Hierin staat informatie over de voorstellingen, acties, aanbiedingen en exclusief materiaal. Inschrijven kan via de knop onderaan deze pagina. In de mailingen kun je je onderaan met de knop 'afmelden' uitschrijven. 

Hoe kan ik gegevens inzien, wijzigen of verwijderen?

Heb je een account? Dan log je in via het poppetje rechtsbovenaan de pagina. Hier kunt je gegevens wijzigen en bekijken en reserveringen raadplegen. 

Cookies

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Voor het plaatsen van sommige cookies hebben we echter uw toestemming nodig. Door op ‘akkoord’ te klikken, stemt u hiermee in. Als u niet akkoord bent, kunt u via de knop ‘Instellingen aanpassen’ uw voorkeuren opgeven. Meer informatie…

Cookies zijn nodig om de website goed te laten functioneren. Zo wordt uw winkelmandje onthouden tijdens de bestelling en kunt u inloggen op de website.

Maar cookies zijn ook nodig om de ervaring op de website te verrijken. Bijvoorbeeld voor het afspelen van media van derde partijen. Ook houden we statistieken bij om de site doorlopend te verbeteren.

Als laatste worden cookies ook gebruikt om informatie rond onze marketing-activiteiten, zoals nieuwsbrieven en advertenties, zo efficiënt en persoonlijk mogelijk uit te kunnen uitvoeren.

Cookie instellingen