Hieronder staan de meest gestelde vragen. Mocht het antwoord op je vraag hier niet tussen staan, neem dan contact met ons op via 0597 - 700 270 of via info@indeklinker.nl.
Rolstoelplaatsen, of slecht ter been
Rolstoelplaatsen kunnen uitsluitend telefonisch, per e-mail of via de kassa worden gereserveerd.
Bezoekers die niet zelfstandig naar de voorstelling of film kunnen bewegen, dienen ook een toegangskaart voor hun begeleider aan te schaffen.
Op rij 8 hebben wij ook plekken beschikbaar voor mensen die slecht ter been zijn. Een hulpmiddel zoals een rollator kan dan dicht in de buurt staan. Ook deze plekken kunnen uitsluitend telefonisch, per mail of via de kassa worden gereserveerd.
Pauzes en voorstellingstijden
Het verschilt per voorstelling of er een pauze is. Op de avond van de voorstelling kun je op onze informatieborden zien of jouw voorstelling een pauze heeft en hoe laat deze eindigt. Als de eindtijd al bekend is, staat deze ook op de voorstellingspagina op onze website.
pauzedrankje
Op je ticket staat vermeld of een pauzedrankje is inbegrepen in de prijs. Als er een drankje inbegrepen is, maar er is geen pauze, dan krijg je dit drankje na afloop van de voorstelling.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
Foto's en opnamess
Het is niet toegestaan om tijdens films en voorstellingen foto-, film- en/of geluidsopnamen te maken. Wil je foto's en opnames maken voor pers- of promotionele doeleinden? Neem dan contact op met onze marketingafdeling via marketing@indeklinker.nl.
Hoe kan ik kaarten bestellen of kopen?
Tickets zijn verkrijgbaar via onze website, telefonisch via onze theaterkassa of aan de kassa in De Klinker. Via de website bestel je 24/7 kaarten. Onze kassa is van dinsdag tot en met vrijdag tussen 13.00 en 17.00 uur geopend. Voorafgaand aan een voorstelling zijn we 1 uur van tevoren geopend. Verder is de kassa voorafgaand aan een film 30 minuten van tevoren geopend.
Wat moet ik doen als ik verhinderd ben?
Bij verhindering kun je tot 48 uur voor de betreffende voorstelling je kaarten laten omboeken naar een andere voorstelling of een tegoedbon. Voor het annuleren rekenen we € 2,50 administratiekosten per kaart. Er wordt geen geld teruggegeven. Voor het omboeken naar een andere voorstellingen worden geen administratiekosten in rekening gebracht.
De voorstelling waar ik naar toe wil, is uitverkocht. Wat nu?
Geen kaarten kunnen bemachtigen voor de voorstelling waar je graag naartoe wilt? Meld je dan aan voor de wachtlijst. Dit kan via een link op de website bij de betreffende voorstelling. Bij snel uitverkochte voorstellingen wordt de wachtlijst ongeveer 2 week van tevoren aangezet. Indien er plekken vrijkomen nemen we telefonisch contact met je op, of sturen we een mail naar de mensen van de wachtlijst. Mocht er een voorstelling worden bijgeboekt, dan kun je zeker een mailtje van ons verwachten.
Ik ben mijn kaarten kwijtgeraakt. Wat moet ik doen?
Als je een persoonlijk account hebt, log dan in op onze website om ze daar terug te vinden. Je kunt ook een e-mail sturen naar kassa@indeklinker.nl of telefonisch contact opnemen met de kassa. We zorgen er dan voor dat je nieuwe kaarten krijgt.
Kan ik in de buurt van De Klinker parkeren?
Dat kan zeker! We beschikken over veel gratis parkeergelegenheid direct naast De Klinker. Op vrijdagavond is het doorgaans koopavond in het centrum, dan kan in de buurt parkeren lastiger zijn.
Kan ik mijn Podium Cadeaukaart inleveren in De Klinker?
Dat kan. Met de Podium Cadeaukaart betaal je aan de kassa of op de website. In het betaalproces wordt gevraagd welke betaalmethode de voorkeur heeft. Ben je op zoek naar een leuk cadeau, dan kun je de kaart ook bij ons aanschaffen. Ook hebben we een eigen Klinker cadeaukaart in een bijpassende verpakking.
Kan ik mijn VVV bon inleveren in De Klinker?
Sinds januari 2020 zijn we geen VVV kantoor meer maar een TIP (Toeristisch informatie punt). Dit houdt in dat we geen VVV bonnen meer uitgeven of aannemen.
Is de garderobe verplicht?
Ja, het is vanwege veiligheidsredenen niet toegestaan om je jas of tas mee te nemen de zaal in. Je kunt je jas afgeven bij de bewaakte garderobe (€ 1,-) of gratis ophangen in de onbewaakte garderobe.
Hoe kan ik Medeklinker worden en wat houdt dit in?
Medeklinkers zijn vrienden van Theater De Klinker. Zij maken gebruik van een aantal mooie voordelen. Je wordt Medeklinker door het product 'Medeklinker' te bestellen via onze website of door een e-mail te sturen naar kassa@indeklinker.nl. De kosten voor een abonnement zijn € 20,00 per huishouden. Op deze pagina vertellen we er alles over.
Moet ik een kaart voor mijn kind kopen?
Kinderen tot 1 jaar mogen gratis mee naar een voorstelling. Voor kinderen vanaf 1 jaar dien je een kaart te kopen. Het kan zijn dat je kind de voorstelling verstoort, dan vragen we je de voorstelling te verlaten. Er is dan geen restitutie mogelijk.
Hebben jullie stoelverhogers voor kinderen?
Jazeker! Heb je kinderen die het toneel niet goed kunnen zien, dan kun je een stoelverhoger pakken bij het binnengaan van de zaal of aan een van onze gastdames of -heren vragen of zij een voor je willen pakken.
Hoe meld ik me aan/af voor de nieuwsbrief?
We versturen regelmatig een nieuwsbrief per e-mail. Hierin staat informatie over de voorstellingen, acties, aanbiedingen en exclusief materiaal. Inschrijven kan via de knop onderaan deze pagina. In de mailingen kun je je onderaan met de knop 'afmelden' uitschrijven.
Hoe kan ik gegevens inzien, wijzigen of verwijderen?
Heb je een account? Dan log je in via het poppetje rechtsbovenaan de pagina. Hier kun je je gegevens bekijken en wijzigingen en je reserveringen inzien.
Ongewenste omgangsvormen in de Cultuursector. Wat kun je doen?
We willen dat iedereen, zowel medewerker, artiest als bezoeker zich veilig voelt in De Klinker. Via deze website lees je wat je kunt doen.